Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2014 22:51 - Ако сте ядосан на себе си прочетете тези умни мисли!Не знам чии са!
Автор: neanonimen Категория: Други   
Прочетен: 1805 Коментари: 0 Гласове:
2



-
-
-
""Абсолютно си прав, както и да се изкажеш, глупостта си не можеш да скриеш! ""
""Добронамерен ли си или злонамерен, за мен няма значение. Твоят имидж не е мой проблем. :)""Това обяснява отвращението ми, което показвам към тукашните лица от третия пол. Таши, саши, петефф и останалите лупунели, кукумицини и други хомо регистации са на лице от третия пол.
Виж кои плюят по мен: хомосексуалисти, изкукуригали бабички и такива, които аз намирам за глупаци :)))Всъщност не искам да ме харесват хора, които не мога да понасям по известни причини 1. Нищо не разбрах от коментара ти.
2. Това, което подозирам е: за да ме харесваш искаш да съм с брада. Сори но извратената ти фантазия не ме вълнува. Оставам си жена!
3. Какво да очаквам от "Мъж" като теб, който въздиша по чужди джипове, намира лудата мекица лидис за красива и смята, че като драскач по политически теми в блог.бг ще промени нещо в системата.
И не ми пиши повече роман-глупости...не ме познаваш изобщо и пристрасията ти както и това непременно да си с/у мен ме отегчават!
Откачалките в този сайт са повече, отколкото мога да понеса...
След 3 месеца не знам дали все още ще влизам тук, просто няма да ми е до тази психиатрия Блог.бг:) дреме ми каква е, хубава или не....въпроса е че знам коя е, а учителка начална не може да се държи като кучка, не може да си го позволи!
Трия те ковро...
Радостино, пускам ти малоумните изречения само за да не ревеш! Оплачи се на армeнския поп!По деца знам, че си пада само полигор! За сега! Но нали е с диагноза, не го съдят!
- ПЕДЕРАС!!!!!!!!
Замислих се, за педалите в блог.бг. Добре, че не са много...сбъркани хора. Нито мъже с мъжете, нито жени с жените....
Утре ще кажа какво мисля за тези извратеняци!
Иначе за измятането си прав. Рустам е същия, подметка е. Те затова се влюбиха един в друг с пантаалеев.
Вале какво направи Вале,
Вале Вале Вале.
Ще замина за щатите,
и няма да мисля аз вече за теб.

Една беше лъже-хвалипръцка от Финландия, сега и един лъже-хвалипръцко от Берлин
Изглежда някакъв шизофреник ми пише,Накратко: трол се жалва, че знам коя е, защото е женски:)
Уплаших тролеса, която бълва змии тук, а като се разбра коя е нададе вой и рев !
1. Аз съм циганка, черна, мръсна и неука.
2. Аз съм грозна, вампир, дърта, проста глупава, тъпа... От даскалица акъл, логика и нормалност не търся:)
НО НЕ МИ ДОСАЖДАЙ В МОЯ БЛОГ!!!ЯСНА ЛИ СЪМ? ИЛИ ДА ТИ ПОКАЖА КАКВО Е ДА СЕ ЗАЯДЕШ С НЕПОДХОДЯЩИЯ ЧОВЕК!

За последно ти обръщам внимание! Сега си огледай мишата физиономия и ПРОУМЕЙ, ЧЕ
АКО НЕ СИ ЧУЛА ДОБРЕ! МОГА ДА ВИКАМ ОЩЕ :))))
Не искам в блога ми да коментират изкукуригали селски даскалици, психично болни пенсионери, хора с мании, параноя и други отклонения, вкл. и сексулни (отклонения). Коментари на начални учителки като онази от Шумен няма как да пусна и да отговоря в МОЯ блог,
Икономичния няма да се оправи, да си пише в стил "в пубертета съм...........................................................














Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: neanonimen
Категория: Други
Прочетен: 604000
Постинги: 128
Коментари: 1767
Гласове: 6012